Købsbetingelser

(21. maj 2024)

Leverandøroplysninger:

Netnørden ApS
Navergangen 1A, 4.
2690 Karlslunde
Danmark

CVR-nummer: 44171325
E-mail: support@netnoerden.dk

Omtalt herefter som Netnørden.

A. Omfanget af aftalen

Omfanget af aftalen inkluderer alle Netnørdens ydelser og salg af produkter, der ikke er på abonnement.

B. Netnørdens ydelser og produkter

Netnørden tilbyder flere engangsydelser, samt salg/leje af udstyr.
Når vores ydelser købes på hjemmesiden vil prisen, og de nødvendige omkostninger, som vi vurderer der er, være baseret på de oplysninger, som vi modtager fra leverandøren. Det kan derfor ske at omkostningerne, og dermed priserne, ændrer sig, hvis disse informationer ikke er korrekte.

C. Aftalens indgåelse og fortrydelsesret

For at kunne indgå aftalen, skal du leve op til de krav, der findes i vores handelsbetingelser, samt acceptere de vilkår, der står beskrevet deri. Her står også informationen vedrørende din fortrydelsesret.

D. Levering af ydelsen

Bestilling

Fysiske produkter bestilt hos Netnørden sendes med posten. Det kan kræve at du henter dem på nærmeste udleveringssted. Ved manglende afhentning eller forkert adresse, kan Netnørden fakturere for returnering og/eller at sende udstyret igen.

Ved køb af udstyr, har du 14 dages returret fra modtagelsen af det.

En returnering kræver altid, at det er i samme stand, som da det blev modtaget og fragten for retur heraf, vil ligge hos kunden. Fragten skal være med omdeling og til Netnørdens officielle adresse. Udstyret skal pakkes forsvarligt og skader på det udstyr, der returneres, vil resultere i, at du skal betale for, at vi erstatter udstyret.

Kvalitet af servicen.

Hos Netnørden, vil vores support altid gerne vejlede om og fejlsøge på udstyr købt hos os. Hvis det tilsendte produkt ikke virker ved levering, vil vi sende et nyt, hvis tilgængeligt, og hvis ikke, vil vi refundere købet.

E. Betaling og fakturering

Betalinger for engangsydelser bliver trukket ved på tidspunktet for afgivelsen af ordren eller senest ved dens godkendelse.

Både privatkunder og erhvervskunder kan gennem hjemmesiden betale via kreditkort og Dankort, hvor descriptor vil være "NetNoerden". Det er dog kundens ansvar at sørge for, at betalingsmetoden har dækning for beløbet, og at betalingsoplysningerne altid er opdaterede.

Ved forbindelser, hvor det kræves at der kommer en tekniker ud, at der graves, etc., vil Netnørden opkræve et depositum, samtidigt med at du bestiller abonnementet eller også vil dette blive opkrævet direkte fra en samarbejdspartner, afhængigt af netejerne. Hvis Netnørden står for opkrævningen, vil det opkræves under den første bestilling og hvis der er et overskydende beløb, modregnes dette i den første betaling herefter.

F. Manglende betaling

Manglende rettidig betaling af det fulde beløb fra en eller flere af vores opkrævninger til dig, vil blive regnet som misligholdelse. Ved for sen eller manglende betaling tilføjes rykkergebyrer og morarenter.

G. Klager

Klager skal sendes til support@noerdnet.dk og skal indeholde dit kundenummer, samt fulde navn, adressen vores service(s) er tilknyttet og den email, du har registreret hos os.

Vi forsøger at besvare alle klager indenfor 30 dage, men det kan ske at vi har ekstra travlt i perioder og/eller at klagens kompleksitet gør, at svartiden forlænges.

Er du privatkunde, kan du anke til Teleankenævnet og hvis henvendelsen vedrører en tvist, såsom mellem et firma og Netnørden, vil det blive afgjort i retten ved København.

H. GDPR og Personoplysninger.

Vi har et afsnit her, der beskriver vores personoplysningspraksis og hvordan vi arbejder med GDPR.
Dette inkluderer bl.a. hvordan vi indsamler, behandler og opbevarer dine personoplysninger, samt med hvilke formål.